Miss mammi!

Morgonen började med slit o släp. Jag var fullpackad och begav mig till Örebro med lite grejer! Sen snabbt iväg till jobbet. Väl på jobbet hände de mest PINSAMMA som kan inträffa!!!!! Jag ville bara försvinna. Men men som man säger, man lär sig av sina misstag. Någon gång måste vara denförsta. Som tur i oturen var just en viss W där. Så typiskt..
Då var det verkligen bara att gilla läget och göra de bästa av saken!
Efter stänging kom Sandra till mnig, vi åkte o handlade lte, fikade, snacka lite skit ;) Hehe.. Försökte även att få igång musik i lägenheten MEN de är inte alltid de lättaste! Tyvärr fick vi inte igång den.

Ska snart sova, första natten i lägenhetem. tur att Diana är här ;)

Skulle ljuga om jag sa att jag inte sakna mamma  nu..


Godnatt!

Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0