Gamla Frimistiderna..

Seg dag eller vad? Det har spöregnat hela långa dagen. Ända från imorse  när jag klev upp ur sängen och de regnar än.. Vilken rolig sommar! Men vi bor i Sverige , så vad mer kan man förvänbta sig .. Skitväder!

Jag är trött som vanligt efter en arbetsvecka. Det är så skönt när fredagen är avklarad och man vet att de är helg =)
I dag ska jag mysa med mamma och syrran framför tvn , de ska bli skönt. Jag laddar ordenligt inför morgondagen som kommer hållas på Frimis!

Hittade några bilder på Emelies blogg från när vi var nyfylllda 18 precis och gick till Frimis!





Haha det här var tider det! hehe .. Nu ska vi köra favorit i repris!
Go girls!

Trevlig kväll!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0