Borta bra, men hemma BÄST!

Ja, då var jag hemma  Nora igen. Har sovit i nya lägenhetn två nätter nu, men med säängkamrat så klart! ;) Jag ensam där, nej skulle inte tro de.. Ska försöka sova ensam nästa vecka, men de får jag ta då.. Trivs annars jätte bra i nya lyan :D Den är Perfekt, mitt i stan! Kunde inte bli bättre =) Men innat ska jag sova hemma hos mamma iallafaall! Äta mammas goda mat, hehe..

Idag bokade syrran en ny RESA! Hon kom hem från Mallis för tre veckor sen drygt och nu på Tisdag åker hon IGEN! Galet!! Jag ska även denna gång vara hemma o jobba o slita medan hon besöker de vackra landet Grekland. Är något avundsjuk! Men hon och hennes kille kommer få det underbart mysigt, eftersom de ska fira sin 6årsdag! De är också en sak som är galen! ♥

På lördag blir det Frimis! Jag är sjukt taggad, ska bli så kul att träffa Emelie och alla :) Kikade igenom Dianas foton från  Mallisresan hon och Emelie gjorde, hittade några godbitar jag måste visa: UNDERBART?






Nu blir det långpromenad!
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbara Frimis, here we come ! ! ! Så sjukt kul ska det bli :D

ja snacka om att man är avis på Diana den lilla rackaren!

Jag kan ta hand om dig medan hon är borta ;)

2009-06-12 @ 08:05:55
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0