Blondie ;)

Äntligen får jag min utväxt fixad! Ska bli skönt att slippa den hemska mörka randen. Mitt hår måste växa väldigt snabbt, de har börjat göra de på sista tiden. De är jag bara glad för :D
Sen ska jag hoppa in i duschen när detta är klart och bege mig till Örebro. Där väntar sötis och vi ska mysa ikväll :) Mysigt!

Och så var det måndag igen. Jag älskar att vara ledig , men hatar att helgerna går så fort ! Men det är samma för alla :P
 Tur att jag har ett jobb som jag älskar att gå till :) Det gör att det går mycket lättare att gå upp på morgonen, eftersom jag
brukar ha svårt att komma upp.

Nu blir det nog  inget bloggande för mig på ett tag eftersom jag lämnar datan hemma hos Diana!

Hoppas alla haft en lika skön helg som mig :)




 



 

Blond igen♥

 
River Flows In  You - Yiruma

Puss
Sandra


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0