Pusskalas =)

Idag har jag och Diana varit i stan oich shoppat igen! Det ser inte bra ut på mitt konto just nu måste jag säga.. Skulle inte köpa någonting just nu hade jag bestämt. MEN när jag kom in på stadium kom jag på att jag behövde ett par nya gympaskor. Hittade ett par som passade mig perfekt! :) SEN hittade jag även en klänning från min FAVORIT affär RUT =)
Köpte även en väst från HM och en ny sminkväska, jätte söt i rosa men volanger !;)
Det är så himla mysigt och skönt att vara hemifrån ibland! Älskar Norrland, så mysigt och trevliga människor! :D ♥


På bussen till stan!


Jag i Östersund!


Jag och Wilma hade Pusskalas ;)

När vi kom hem åt vi på restaurang Draupner! Där var även Jessica, Daniel, Sissel och Eira med:) Mycket trevligt och gott! Var hemma vid halv åtta, då var de bara att vänta in Lets Dance!
Hann även med massa mys och pusskalas m ed favorit Wilma som ni kanske ser på bilderna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0